411


Blir lite för köpgalen när jag vet att jag har 1000 kr på mitt konto. Om jag har 1300 är det fest. Så nu sitter jag här och funtar på att köpa en en svart tjocktröja som bara finns kvar i storlek L och som det står foureleven på. Hur onödigt är inte det egentligen? Skitonödigt. Så jävla snygg är det inte heller. Vill ha massa pengar okej. Jag vill ha lov med. Det är ifs bara 3 dagar kvar om jag fattat rätt. Ska döna sönder. Och då menar jag verkligen, döna sönder. Döna sönder SHO. Känner mig som en jävla apa också, ångest som ett jävla svin, det känns också som det fräter i mitt bröst, ångestfrät lixom. Det finns en tacodipp som gör så jag får jätte ont i hjärtat, bröstet, wthat fucking ever, så känns det nu. Det fräter lixom. Ganska så jobbigt, är lite rädd för att det ska bli en sån måndad nu, ångestmånad november pt.2. Mänmen, de lungan.
Ska göra kaffe nu, mamma kommer bli sur och jag kommer: FU.
Beach House – Zebra


Kommentarer
Postat av: kaffisen

Vet tusan dricker kaffe kl.10 på kvällen? kaffeteffekten stannar i kroppen i fem timmar. Så då går den ut kl 3 på natten. Vilket leder till orolig sömn och svårt att somna!!!!!!!! Inte bra där

2010-10-27 @ 19:29:47
URL: http://kaffetips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0