2 steg


ikväll har jag varit hos daniela och druckit lite öl och det var trevlans. drog hem runt 11, jävlans konstigt för brukar aldrig dra hem när jag varit nånstans. men det är ibland skönt att dra hem. bara så du vet. lyssnar just nu på snook och avlider. älskar snook och blir sån jävla rissneromantiker när jag lyssnar på skitn. i<3theoldrissne and i love daniel adams-ray. komemr ihåg när längst fram taxin hade släppts och alltid gick på mtv. bodde då i bromsten och dog varje gång jag såg daniel i videon. så jävla överdrivet snygg. så jävla överasöm, snook, rissne, tjitt asså löv. om du nu läst såhär långt är du kanske redan medveten om att jag kommer skriva så jävla mycket skit i det här inlägget. som jag redan gjort, ihoptryckt och jobbigt så ingen orkar läsa. men i alla fall.  har märkt nu efter 3 år att hösten är en skit årstid för moi. går oftast under då, i min värld. ångest hela tiden, ångest som förstör så jättemycket och gör så jag oftast inte kan umgås med folk eller vara social.  det är ganska jobbigt för folk för jättefel uppfattning av mig när det blir så. det suger ashårt men vad skall man göra. love life u know. är mycket väl medveten om att min blogg är en klagoblogg och att jag värkar tycka så himla synd om mig själv, men: mitt stora problem är att mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem men dom gör lika ont för det.  ok erkänner kan tycka väldigt synd om mig själv men det är typ nära jag inte har cola, när jag blir tvingad att gå ut med hundarna eller när min dator är efterbeliven. nu skall jag snart sova. men vill bara tacka mina kära vänner för att de är så jädrans underbara och spänk u för att ni finns.  och en sista sak innan jag gittar. stör mig på att man inte ska få umgås med vem man vill utan att folk ska blir sur på en och börja grina. har failat ganska mycket i vissa saker men tja man gör misstag och sluta vara så barnsliga. hejdå nu ska jag sova med tända lampr osv(ex1.tycker synd om mig själv för att jag är jätterädd för mörker.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0