99 problems

1. Fullständigt namn? mikaela vestman
2. Exakt ålder? 17
3. Vart bor du? Hässelby
4. Bor tillsammans med? Mamma pappa liam tiger alex katten
5. Husdjur? tiger alex katten
6. Färg på ditt hus?....grönt.....död grön.
7. När är du född? 31 december vet är awesome
8. Klass? mp
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? nej
11. När ska du sova ikväll? när jag är trött
13. Duschat idag? har inte orkar röra mig så långt
14. Kramat någon idag? kramat sönder min hund, ja
15. Pussat någon idag? min katt
16. Vad har du ätit? thaimat
17. Dagens klädsel? emo
19. Dagens sötnos? marshall
20. Dagens roligaste? jag är trakasserad av smältande ödlor
21. Har du många vänner? this niggah is rik
22. Hur många har du kysst? inte fasen vet jag
23. Vem kramade du senast? min hund
24. Hur många vill du ha sex med? 9090
25. Hur många har varit otrogna med dig? 1, din mamma, sorry
27. Har du pojk-/flickvän? nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? brölet för rätt  längesen?-jessica

FAVORIT:
31. Film? just nu, prinsessan och grodan
32. Låt? just nu, kid cudi-maniac, chiddy bang- bad day, edward sharpe yada-home
33. Mat? sandys
34. Dryck? cola, öl
37. Stad? göteborg
38. Land? thailand
39. Ämne i skolan? foto
40. År? 2005, 2008

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? pappa, för nu kommer han säkert skicka ett sms om att jag måste vara tyst
42. Personen du kysste? din mamma
43. Gången du spydde? 2 v
44. Gången du grät? - förra helgen
45. Pizzan du åt? längesen
46. Gången du var i göteborg? i somras
47. Gången du var i stockholm? 9 år sen
48. Gången du var full? 5 dagar sen
49. Gången du var hög? 3 min sen 
50. Personen som såg dig gråta? mitt rum

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? BLACK!!!
52. Hund eller katt? båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? PARTEY! nae båda.
54. Tv-spel eller datorspel? tv
55. Singel eller upptagen? forever alone single. nah båda.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? pa<3
58. Ragga eller bli uppraggad? ragga på raggare
59. Big brother eller paradise hotel? Big B 
60. Svart hår eller blont? - inte fan vet jag
61. Blåa ögon eller bruna? gula
62. Choklad eller lakrits? kiss
63. Göteborg eller stockholm? gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? coke(ain)
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? prick
68. Älska eller älskas? ingen kan älska som vi. båda
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? men...idiot
71. Personer du hatar? inga, en, kanske, en. he. m jora. hataren nr1!
72. Personer som sagt jag älskar dig? hela världen, helo im awesome(...)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? ca 23 stycken
74. Glassar du ätit på en dag? hehe 12 xD inte fan vet jag.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? tre, 3.
76. Gånger du haft minnesluckor? några stycken
77. Piercingar har du? 5 om man räknar med öron
78. Personer du saknar just nu? tre stycken saknade själar
79. Gånger ditt hjärta brustit? Love: one time. Annat: 1000 gånger

VEM:
80. Vill du kyssa nu? matt pomade
81. Ska du träffa imorgon? forever alone
82. Sjöng du senast för? mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? joakim
84. Spelade du tv-spel med senast? ingen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? typ kid cudi
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? inen
87. Förtjänar att dö? ingen
89. Vill du sova brevid inatt? inte ensam iaf. det är läskigt och jobbigt. sover med mina nallar<3

VAD:
90. Gör dig glad? vänner musik helg lov lycka öl cola osv
91. Gör dig ledsen? mycket
92. Vad vill du helst göra nu? röka
93. Önskar du att du slapp göra? gå till skolan 
94. Vill du ha nu? cola
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? fina zombiesaker
96. Längtar du till? helgen
97. Tycker du om dina betyg? hell to the no
98. Ångrar du i ditt liv? mycket, allåt
99. Är det bästa som har hänt dig? otroligt jättemycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0