svart

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: nej
Nöjd med mitt utseende?: man har sina bra nagar
En typ som gillar att bråka?: hellyeah. ne.
Längre än 1.75cm?: ja
En person som älskar att retas?: ibland ja
Alltid glad?: nej
En kille?: nej
En tjej?: ja
Super kär?: nej
Status?: ascool
Positiv när det händer tråkiga saker?: oftast inte
Neger?: ja

JAG BRUKAR
Se på tv?: inte ofta
Vara med mina vänner?: nej
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: ja
Vara naken?: alltid
Be till gud?: nej
Sova?: nej
Spionera om dina föräldrar har samlag?: ...va
Sjunga i duschen?: nej
Skutta runt på stan som lilleskutt?: nej
Prata med dig själv framför spegeln?: ja
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?: nej
Gå till stan för att stila?: ja:S:S:
Åka buss?: buss är livet
Knulla folk i röven?: ja

JAG HAR
Hamnat i bråk?: ja
Blivit slagen?: slagen och riven av en bög:(:()::):):)::)
Fått komplimanger av en okänd?: ja
Skrikit åt en okänd person?: ja
Klarat ett prov?: nej
Sårat någon? ja
Ramlat ner för en trappa?: ja
Slagit någon tillbaka?: ja
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: slagsmåls med nått men inte en människa, ja
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nej
Slagit en vän?: ja
Druckit te?: nrj
Kallat din vän för sexbomb?: varje dag
Stått på ett tak?: ja
Klagat på dig själv?: ja
Sagt fula ord till dina föräldrar?: ja
Rymt hemifrån?: nej
Fuskat på prov?: ja
Tagit droger?: nej
Rökt?: ja
Gillat en av samma kön?: nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: ja

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [x]
Pumpa mutta [ ] HAHA va
Lol [ ]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [x]
Wtf [x]
Kaninsex [ ] Hah asså<3
Sexigt [x]
Fitta [x]
Sköjj [x]
Kuk [x]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [x]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [x]
Gölligt [x]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [x] nae pilsk:):)(:)
Schnopp [ ]
Peddo  [x]
Kuksugare [x]
Maybe [x]
Baby [x]
Babe []
Sistaah [ ]
Broder [x]

JAG HAR ÅKT
Buss?: ja heh
Taxi?: ja heee
Bil?: nej
Flygplan?: ja
Moppe?: ja
Häst?: ah har åkt häst:)
Dubbeldäckare (buss)?: ja
Helikopter?: nej
Ambulans?: nej
En röd Bmw?: ja
En gul Volvo?: nej
En vit Saab?: ja

TESTET
Var skitkul?: hah JA XD
Var spännande?: nej
Roligt?: nej
Säg ett valfritt ord: hat
Vad ville du få ut av ordet?:
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: ja
Vad ska du göra nu?: klaga
Vad är det för dag idag?: måndag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?:
Sista frågan, vad är klockan nu? 20.06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0