roligt

  • Jag har cola
  • Jag har fått mammas rosa hörlurar
  • Imorgon är det fredag och jag har ingen öl
  • Finner det ganska kul att säga min sköna
  • Har börjar 10 och slutat runt 12-13 varje dag denna vecka
  • Tiden går otroligt snabbt
  • Är så jävla konstigoch stör mig så otroligt mycket på mig själv
  • 1 år
  • Vill dricka öl med vänner
  • På lördag ska jag se håkan. Är jättenervös. Kommer bli så jävla fint men göra så ont.
  • Dregglar lite när det motsatta könet har tatueringar, piercingar, töjningar, fint hår fina kläder fina skor "hängbyxor" så det hänger i röven skinhead ryggsäck sk8ersocka. det bästa av det bästa: piercingar i näsvingen. dör avlider tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0