information om mitt ponnyhår

de som tjatar på mig att jag ska färga håret ljust, lejdis and gentlemäns: jag ska fräga håret ljusbrunt.
antingen nu när jag får pengar, eller så väntar jag 3 månader=mor betalar=om jag sköter skolan=fanda.
fast om jag känner mig själv rätt så när jag ska köpa färg kommer jag få panik och köpa svart färg. får ha med mig nån som får mig att köpa det jag skall köpa. om jag nu gör det, vilket jag verkligen hoppas, så kommer jag inte behöva färga håret heöa jävla tiden och föstöra det ännu mer<3 life is love.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Behåll det svarta va fan! =)

2010-11-23 @ 16:59:45
Postat av: Anonym

mjo, fast vet inte, är så jävla trött påre ba haha!

2010-11-23 @ 22:45:40
URL: http://wroclai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0