Doom lang.


jag älskar färgen röd. vill leva som tonåring på 50-talet. jag älskar 50-talet. jag gillar sailors. jag älskar tatueringar på halsen och knogarna. jag vill göra anchors på händerna. jag har tagit bort stygnen på handen. jag kan leva normalt igen. jag vill åka till lowbrow. jag älskar lowrider bikes. jag ska ta tag i mitt liv. jag vill ha ha svarta jeans med högmidja. det bästa jag vet är när vänner hittar kärlek, nån som ger en lycklig och är glada. det är snart sommarlov. lyssnar på the american. mamma fyller år. vi har cola hemma. var hos skolsyter och pratade, hon sa att jag var lik dita von teese. på onsdag blir det röj. lilla jönsson ligan. jag gillar inte skinnvästar eller eddie meduza. jah tycker det är snyggt när killar röker, AStöntigt, jag vet. The Everly Brothers – Cathy's Clown - Single Version 2006 Remastered. jag ska snart till erikshjälpen och köpa retromöbler, när jag får pengar. jag gillar grease. psychobilly. jag vill fräga håret rött med är för feg. jag vill ha ljusare hår, blont, till sommaren nu. peacocks nya är grym. sex blood love N'death. det är snart zombiewalk. mad sins nys platta är sådär. när jag bli stor ska jag bli burleskdansös. The Token – Doom Lang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0