Barnen.


En fråga som jag ställer mig nästan varje dag är, måste alla barn växa upp så fort?
Eller försöka växa upp. Eller man kanske inte ska säga växa upp. Mer, barn som har drabbats av fjortis/hetts hysterin. Nu tänker jag mest på tjejer, 11-12 åringar som sminkar sig som aldrig förr och använder löshår. Och sånna som förlorar osklude när dom är 13 bara för att de känner att de måste.
Lixom wtf. När jag var 12-13 år hade jag på mig mjukisbyxor och en t-shirt, brydde mig inte ett skit hur jag såg ut, jag cyklade och åkte skateboard runt i rissne och var ett barn.
Det är 2010, och 13 åringar ser ut att vara 45 år äldre än var de är, hur fan kommer det se ut om 5 år?


Kommentarer
Postat av: rebecka

håller helt och hållet med dig.

det finns en tjej i min brors klass som är 12.

hon har både haft 6, knarkat, magpumptas osv. kan nog hålla på en evighet.

vad är det med folk egentligen var barn när du väl är det. du kan ju liksom inte vara barn när du är 45.

2010-03-01 @ 20:51:51
Postat av: Anonym

Precis!

2010-03-03 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0