Spotify är min bästa vän.


Har en spellista som heter 07 där gammal musik(för mig) som jag älskade förr finns.
Och jag älskar att jag dör varje gång jag hittar något som jag avled för förr. Och det skojsiga är att det nästan bara är emomusic. Enligt mig. Men jag gillare. För jag blir glad av det.

07

The stora favorit when i was liten:

Björn Rosenström. Jag fick skivan Pop På Svenska nerbränd av min far 2004 och jag längtade verkligen hem varje dag i skolan för att få lyssna på alla låtar på skivan. Jag älskade det.
Favoriten var Prästens Bekännelser.

Älskar musiken fortfrande. Och för att hylla björn skall jag faa ta
och göra en cover på låtarna jag fan nästan växt upp med.
Och jag mor och far att tacka det för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0