döden och ensamheten har ringt och bokat bord


Jag är sjukt trött men orkar inte gå och lägga mig ner och blunda. Klockan är haöv 2 och imorn kommer jag ångra att jag inte gick och la mig lite tididgare. Och jag gillar inte att det är skola. Men det gör inget. För man kan ha kul i alla fall. Ska börja sova borta på veckodagarna och kröja. Då blir ju allt mycket mer skoj. För jag gillar inte att sitta i mitt rum och dö framför facebook. Och jag har börjat tappa skolan här igen. Har fptt csn-varning även fast jag tycker jag själv inte tycker jag borde få det. Jag är i skolan. Kommer försent ibland. Jag går inte på 2 lektioner. Men allt annat är jag bra på. Skolan gör en oftast depprimerad. Och sen börjar jag bi väldigt trött på alla jävla negativa komentarer hela tiden. Serri. Skitjobbigt och störande. Men imorn ska jag träffa sanna. Vi ska promenixa i stan som vi alltid gjorde förr, och så kommer vi kanske kika färbi max lilla skiva.

Btw. Förlåt så jättemycket max för att jag scardade dig 4-lajf med mina naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0