Göteborg, West Coast Riot.


Göteborgsresan var halft kaos. Vi hade ingenstans att bo så vi tog in på hotell.
Simkortet på min phone slutade fungera så hade ingen mobil.
Jag var menskvinnan Nr.1.
WCR blev en stort fyllekalas. Såg Specials i 15 min eller mer för att jag stod i en horkö för att ta ut pengar. Jag vet inte om jag nångånsin kommer kunna förlåta mig för det. Jag missade också Flogging Molly och Dropkick pga av att sanna hade åkt hem, jag hade ingen mobil, fick ej tag på någon, och jag fick panik av allt folk. Hej jag är världens mest sämsta människa. MEN. De 15 minutrarna var dom bästa minutrerna i hela mitt liv. Jag såg Terry och jag är så jävla lycklig för det.
Nu känns det som jag är jätte missnöjd. Men det är jag inte. Jag är jätteglad över att jag åkte men jag är mindre glad över mitt bandmissande som ger mig sån jävla ångest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0