Peace and love 2010.


Peace And Love var så jävla kul. Så mycket bättre än förra året. Grymma artister och fint folk.
Har aldrig känt mig så äcklig som jag gjorde på P&L på riktigt länge, bytte kläder 765 gånger per dag, hade samma smink på mig i 3 dagar, svettades som en jävla gris, frös ihjäl på nätterna, men det är så det ska vara.
Vårat camp var campet med alla namn. Camp pax, camp smuts, camp mongo, osv. Det var fett kung.
Missade några band, men såg Jay-Z och det var så tungt. & tönt som jag är och alltid gråter, började jag grina när han körde Numb. Men shit, ja festivalen i år var fan king. Skulle gärna stannat några dagar till, men då skulle jag vara döden nr.1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0