my words 2007.

 1 november.
vilse i det svarta, hon springer, hon skakar, hon kan inte prata han är borta, han finns inte mer, han är bortblåst hon gråter, får panik, skriker, ramlar, slår sig det har inte hänt, det har hänt, det som inte fick hända har hänt hennes älskade hennes pojke hennes lust, borta.

2 november.
hon ska hitta en annan figur som hon kan bygga en mur med en mur som bara hon och den andra bara kan se, som bara dom kan ta på

5 november.
jag ska visa er, dig, oss, att jag kan. ska tävla mot mig själv.

13 novmber.
ett nervöst steg in till det nya kommer jag lyckas eller kommer jag falla det igen? jag ska bli den som jag var förr den lycklyga, som gled så vackert över golven som alltid log

14 november, jag tappade min best friend.
din närvaro är kärlek din frånvaro är det hemska det sticker i börstkorgen på mig allt svartnar och jag känner ingen lust ingen ork jag tappar orden finns inget att säga

24 november.
jag har alltid vetat det men jag har aldrig velat veta det jag har förträngt, igorerat.

10 december 07.
man lyckas man tänker man misslyckas. hamnar i en situation då man bara vill lägga sig ner på golvet och sjunka ner, långt långt ner och aldrig komma upp igen,
 
2 januari 08.

man tänker tankar som ingen annan kommer att få höra man bildar drömmar i huvudet som man aldrig kommer uppleva. man känner en sån stark smärta som ingen annan kommer uppleva. man gör saker som ingen någonsin ser man skriver saker som ingen någånsin kommer att se. allt snurrar i huvudet på mig känslorna kommer som en snöstorm fort hårt smärtsamt in i bröstet på mig känslorna river hugger och stör. jag säljer ett hjärta och en säck med känslor sorgsna ögon och snittade ben. du tog halva mig

2 februari 08.
vi hatar oss själva, vi skär oss, sväter oss, opererar oss, sminkar oss, vi super knarkar och röker. det är ett krig i nästan varje liten flickas kropp, i varje liten flickas hjärta och hjärna, krig. allt svävar omkring i huvudet.

26 april 08.
andas in verkligheten.

28 augusti 08.
kan sluta hoppas och tro helt och hållet.

31 augusti.

nu är jag tom.
det är ett stort hål.
två på en, misslyckat.

.
jag hatar känslan av tissel i bröstet, hur man bara vill sova.
jag hatar det
.
snälla kan du inte göra mig delaktig igen?
i jakten på det perfekta tappar jag mig själv
-igen.

Hej herejävlar hemig bdb07-08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0