att förstöra för sig själv är det enklaste i livet


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Vet inte
Favoritgodis: Gillar inte godis
Är det nåt du absolut inte äter: Kött fiffan.
Kläder just nu: t-shirt, trosor
Musik just nu: Svenska akedemein
Vad sa du senast: Din mammas rövhåls horunge sa till mig att jag skulle säga till dig att din mamma var ful.
Jag sa godnatt. 
Sommarplaner: Festival, umgås, o dö.
Fisk eller badkruka: Jag älskar att bada men gör det aldrig.
Saft eller alkohol: Alkohol fiffan
Hur många kuddar sover du med: 3 och två nallar
Favoritväder: Sol, men inte assol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Din mamma, påse och lampa
Spelar du nåt instrument: luftgitarr sjda
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slös
Bästa film: oj, typ 8475 filmr, men hot rod, hannah med h, hitta nemo, alice i underlandet osv
Tror på liv på andra planeter: inte fan vet jag
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: ja
Har du några homosexuella vänner: yeboi
Tror du på mirakel: jag vet inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: mjaor
Ser du på kärleken som ett misstag: ja och nej. jag är en son glad kvinnad::d:d:D.D
Hur många barn vill du ha när du blir stor: just nu spyr jag av tanken, och noll. högy två.
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Askittlig, får panik typ.
Snarkar du? vet inte men sanna gör det iaf
Stjärntecken? stenbock
Rädd för insekter? somfan
Äckligaste insekten: fyfan, allt.
Det här är jag bra på: sova, skratta, berätta rolga skämt, vara skitdryg och sur, skrika, är grym på att vara seg.
Bästa bok? Just nu är det marilyns bok
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna transformera mig
Vad vill du jobba som? vill jobba med så jäla mycket. men roligast skulle vara att skriva för nått, fota, elelr hjälpa folk. vill börja jobba med ungdomar som tar drugs män.
Chips, morötter eller godis? chips och morötter, fast tål inte morötter
Pizza eller hamburgare? hamburgare dirr
Skriver du dagbok? ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? wOoOoooP. om jag ska. hela kroppen fiffan. händerna dirr.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) allt runt om mig är alltid trasigt och smutsigt
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? ja
Saltar du på maten? ja
Gillar du att sjunga? idol
Anser du att du är stark? king woman
Brukar du sola? nej
Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger medan jag håller andan
Röker du? ibland
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0