yja,

Hej jag känner nu att, nu ska jag fan skaffa mig ett par dr.martens. Sanna, osv, jag ska köpa ett par begagnade, och för att jag andvänder skinn ibland nu(när jag köper dom), så betyder det inte att jag kommer börjar äta kött, andvända päls osv. Jag vet att jag kommer få höra "ska du inte börja andävnda päls nu, äta kött" blblabla. WHATFUCKINGEVER jag ska ha skorna.

Och nu har jag köpt den första och sista dyraste tröjan. Min underbara, fina, De Palma tröja. 900 kr, dog halft när jag gav bruden pengarna, men heh. Men aja, snart ska jag till vällingby för att sätta in pengar på någons konto, har löpt en kentsingel som jag egentligen inte vill ha. Och när jag endå är där kan jag passa på att handla saker jag behöver på hm...ehe.

Kommentarer
Postat av: baby

fast du vet ju att använda skinn och päls e samma grej. men vem fan bryr sig. martens e snygga och du vill ha dom......go får it baby

2010-01-04 @ 22:54:57
Postat av: Anonym

jaaa jag vet, jag bryr mig. men vill ha skorna iaf. det suger.

2010-01-06 @ 16:47:43
URL: http://wroclai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0