fuck you

Hur gammal är du om fem år? 22

Vem tillbringade du minst två timmar med i går? ganska många, emmy cimpa moa lite random folk osv, party.

Hur lång är du? 161 typ -.-

Vem ringde du senast? Vet ej

Vem ringde dig senast? Vet ej

Hur löd det senaste sms:et du fick? orkar inte kolla mobilen men det var typ: a vet men orkar inte dra dit.
haha.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

När såg du senast din mamma? 1 timme sedan

Vilken ögonfärg har du? greeeeeeeeeeeeeeeeeen

När vaknade du i dag? halv 2 typ

Vad gör du om 10 år? Har lägenhet i stockholm eller göteborg, han e sköldpadda eller en iller men med pojkvän...typ.

Vad skrämde dig om natten som barn? Att nån skulle dra i mina fötter, dra ner mig, eller att man känner att något tar på han haha. Det där let fel men du fattar.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kommer inte ihåg, jo, förrigpr, jag läste fel på en sak.

Hur stor är din säng? Vet inte haha

Har du stationär eller bärbar dator? Båda

Är du social? Joda...ibland.

Vad dricker du till frukost? Vatten

Kan du spela poker? Ne

Är du en beroendemänniska? MJa


Vill du ha barn? Kanske

Kan du några andra språk än svenska? Engelska...haha.

Har du någonsin åkt ambulans? Nej

Vad behöver du köpa? Busskort

Vad spenderar du mest pengar på? Onödigt skit

Äger du dyrbara smycken? Nej

Vilket är ditt favoritprogram på tv? Mad tv, guds tre flcikor, paradise hotell.

Klädesplagg du senast köpte? Jeans och lösögonfransar

Vad ska du göra imorgon? Träffa linda. Sedan hitta röj.

Vad ska du göra idag? Inget

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mit bord, lakan.

Flirtar du mycket? Jag vet inte, tror inte det haha.

Kan du byta olja på bilen? Nej

Vad borde du göra? Göra klart engelsam om non.

Vilken radiostation lyssnade du till senast? oj...hhaa, 107,5 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0