en dröm

Innan jag somnade igår natt, eller du vet, när man blundar och halvsover, då drömde jag eller vad man ska säga en asläskig sak. Och det kändes så sjukt jävla verkligt.
Jag hade läst några kapitel i marliyn mansons bok innan jag soma, och de första 676796 sidorna handlar om satan och gud, och jag är sjukt rädd för sånt så vet egentligen inte varför jag käse det, men iaf.

Min dröm var då att, jag låg och sov, jag vaknade av liam och pappas röster utanför min dörr och en låt man hör på radion 24/7, jag skulle gå ut o kolla vad dom gjorde, jag var skiträdd i drömmen med för jag trodde jag var besatt eller något, men när jag skulle resa mig fick jag inte upp armarna, jag låg lixom på mage men var som fastklistrad(hade panik i drömmen), sen när jag kunde resa på mig släpade jag mig till dörren, jag kunde inte gå, och när jag öppnar dörren kollar pappa och liam på mig och jag ramlar ner på golvet och åker ner under jorden, alltså, jag låg på golvet med kände hur halva kroppen åkte ner under marken.
Och i drömmen tänkte jag, när det här slutar skriker jag så högt jag kan så att mamma och pappa hör mig så att jag inte dör.

ASSÅ, DET VAR SÅ JÄVLA LÄSKIGT. Det var så jävla verkligt, trodde jag skulle dö, på riktigt.
När jag vaknade, så tänkte jag skrika högt som fan, men då såg jag att jag inte låg på golvet utanför min dörr utan i min säng. Det går inte förklara hur sjukt det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0