jävla.

Jag vill ha sommar. och jag vill ha festival:

När jag tänker på emmaboda osv börjar jag gråta, okej nej, men nästan. När jag tänker på det blir jag så jävla glad. Det ska bli så jävla kul att se alla band. Och det ska bli så jävla kul och se the very best, jävla lejonkungenmusik, så jävla underbart. Och det ska bli så jävla kul att sanna ska med, ska tvinga henne att se massa band med mig, kommer ta med mig handbojar så hon aldrig kan gå ifrån mig så jag inte blir ensam kvar. HAHA fyfan va kul. Ska fan göra det.

Klaga:
Jag vill att den här skitvintern kan ta slut snart. Man blir bara arg, sur och deprimerad av vädret. Gå normalt kan man inte göra häller. Halkar hela tiden, och går som en jävla idiot pga va snön. Och så är alla tåg försenade och inställde, KUL LIV lixom. Jävla skit SL.


The Very Best.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaaa fan va kul ha mig i ett koppel, jag ser fram emot det haha :D

2010-02-03 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0