jag drömde en dröm som var hemsk.

 
Jag drömde att jag fanny och 2 killar som går 1:an i skolan satt o söp vid cafeterian för vi inte hade nånstans och ta vägen. Polisen kom, vi sprang i massa gångar i skolan, polisen hade släppt ut massa 10 åringar som skulle ta fast oss, vi puttade in barnen i väggarna och slog dom, jag tappade bort fanny och en annan tjej när vi slgait banren och när jag kom ut stod alla ungarna som vi gjort illa på rad, och den jag gjorde illa mest stod först, hon skulle ta mig, läraren sa: hämden är ljuv.
Men jag puttade in henne i busken, och då blev allt som en film, en röst sa: det som hände den dagen finns kvar i henne, ärren sitter djupare än något annat.
det som hände var då att jag puttade in henne i busken och hon låg kvar där utan o röra sig. Då blev allt yup en musikal, "jag har varit i alla städer" spelades lågt, som en film.

Sen blev det helt plöstligt skolavslutning. Då kom jag till en fotbollsplan och skrev högt som fan, skiten drog mig ända ner hit. Sen hittade jag fanny och en tjej som var en blandning mellan jessica emmy och linda. Och vi grät som idioter, klassen hatade oss för vi hade slagit ner barn, brutit oss in i skolan och annat skit. Vi grät som idioter.
Och när jag vaknade hade jag megaångest och grät nästan.
Det låter inte hemskt, MEN DET VAR DET, herregud.


Kommentarer
Postat av: lindor

HAHAHH men hjälp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0