vem fan är den vidriga bruden som säger "jaha nu hur man hånglat till digster förfest" din röst är vidrig.

SENASTE:
Dryck: vatten 
Telefonsamtalet: kommer inte ihåg 
SMS: orkar ej kolla
Sång du lyssnade på: fairies wear boots 
Gången du grät: idag

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nej
Har någon varit otrogen mot dig: nej 
Varit kär?: ja
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: röd
färg 2: svart
färg 3: rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:  ja
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrattat så att du har börjat gråta: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: mja
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla
Hur många barn vill du ha: vet ej
Har du några husdjur: 3, plus en liten katt som kommer på fredag :D
Vill du ändra ditt namn: skulle va fint ja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: grina
Vilken tid vaknade du idag: halv 9
Vad gjorde du igår runt midnatt: somna till en film
Någonting som du längtar till: tattoo och kryssning
Senaste gången du träffade din pappa: 1 timme sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: min födelsedag kansk...nae vet inte
Vad lyssnar du på just nu: black sabbath
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: allt
Vad är ditt namn: mikaela
Singel/upptagen: snigel
Stjärntecken: stenbock
Kille eller tjej: jag är chey
Grundskola: var fail
Gymnasie: ubg
Högskola: nej
Hårfärg: röd
Långt eller kort: båda 
Längd: jag är 160 men vill vara runt 165, ha längre ben osv.
Vad gillar du gällande dig själv: min musiksmak oså
Piercings: septum smiley labret
Tatueringar: 1 VECKA!!!!!!!!
Höger eller vänster: blå


DIN FÖRSTA:
Operation: kan inte kalla det operation men har sytt båda händerna iaf, den senaste gången var ett fint moment in my life.
Piercing: septum 
Tatuering: 1 VECKA!!!!!!!!
Bästa vän: alexander typ
Sporten du spelade: innebandy
Husdjur: litttle car julle
Vaccination du minns: nån i ör
Konsert: håkan hellström m linda, de va fint du.
Förälskelse: haha åh, en kille i rissne.
Alkohol du drack:VODKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JUST NU:
Äter du: din mamma;););););
Dricker du:svin
Är du på väg att: spy 
Lyssnar du på: blavk sabbath
Väntar du på: att jag ska göra klart detta


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja...eller ah, vet inte, klart jag vill ah det någon gång
Vill du gifta dig: nej
Karriär i åtanke: tung piercare


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: oj vettefan, ögon
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: spontan
Snygg mage eller snygga armar: ben 
Tatueringar eller piercingar: båda
Känslig eller inte: mellanting
Bråkstake eller tveksam: gangster


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: ja 
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: har jag nog
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): joda


TROR DU PÅ:
Dig själv: oftast så verkligen nej
Mirakel: mja
Kärlek vid första ögonkastet: ha
Himlen: ser den varje dag så ja
Tomten: ja
Att kyssas på första dejten: ja
Änglar: nej


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: var pimp när jag var var liten
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: haha inte fan vet jag. nej.
Vad kan du verkligen inte leva utan: musik
Vad vet inte så många om dig?:
jag hatar mörker. eller när jag har tänt i mitt rum så är det gult ljus och inte starkt vitt ljus som det ska vara. kan få aspanik och typ börja asgrina om det är mörkt eller gult ljus. sover också med 2 lampor tända. är så jävla awesome i know. PIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0