peace and love är ett stort problem för mig

Nu är det såhär att p&l har bokat min gammla kärlek kings of leon.
Fick andningsattack och ba: jag måste åka.
Sen kom jag på: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Orkar inte åka. Festivalen peace and love är en jobbig, stor och dryg festival som man tröttnar på men som också bokar grymma band, och är helt underbar.

Bajs med festivalen:
Det känns som det aldrig tar slut. Det kan ju ifs vara awesome, men nej.
Det är så vidrigt varmt på dagarna så man vill gräva ner sig i skuggan och sova tills det blir natt.
Det är jättestort.
Det är sjukt långt att gå till festivalområdet=jag ser nästan inga band för att jag inte orkar gå.
För mycket folk.
Man krökar, sover, krökar, tvingar i sig själv äckliga öl, sover, se ett band. Fett najs men det blir så mycket sämre när man gör det på peace and love.
Det känns som att alla sover vid 3 tiden.

Asöm:
Kan vara mysigt och pisskul.
De brukar boka grymma band som man verkligen, verkligen vill se och har drömt om att se.
Man träffar nytt roligt folk.
Man kan köpa fina tröjor på campingen+ få gratis godis om man är med sanna. OCH få 500 kr tillbaka när man betala med en 100 lapp. Vet. Är awesome.

Jag känner egentligen ett sånt stort jävla pisshat på p&l, mår illa av att tänka på nätterna där och att det är så jobbigt att gå till kupolen. Men asså, kings of leon kommer. Att höra one call live skulle vara så underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0