jag har ett liv

namn?  mikaela
när fyller du år? 31 december
några piercingar? 3
  vad har du på dig just nu?  tröja strumpbyxor(hela)
vilken årstid är bäst?  vår, sommar, höst
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vaknar, är pigg, dricker kaffe, kommer i tid till skolan
vad tycker du mest om hos dig själv? - min humor
vad är du bra på?  lyssna på bra musik
sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon

är du singel? ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? ja
hur många har du varit kär i? en

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja
vem är farligast i din familj? jag
vem ser roligast ut i din familj? jag
vem är coolast? mina 2 hundar
har ni något husdjur? 2 hundar, 1 katt,
vem har du mest gemensamt med? tigerr
vem står för underhållningen? jag
vem sover du oftast med? mina 2 nallar. varar en är hello kitty:):)))
roligaste kvällen med familjen? inte fan vet jag

vad har du gjort idag? åkt till evil eye o fixat tattoo
vad ska du göra nu? kolla på film och gråta
har du gjort något dåligt idag? ja
vad har du ätit idag? 56 l cola, frajs 
har du duschat idag? nej. ska snart ok.
är du trött nu? tpl ja 
vad händer i morgon ? skola
går du i skolan? nej jag flyger 3 cm ovanför marken
har du varit i skolan idag? nej

hur mår du just nu? konstigt
har du piercat dig? ja
är du hungrig nu? nej
vad är klockan nu just nu? 19.17
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se
vem ringde dig senast? vet ej
vem ringde du senast? vet ej
vem sms:a till dig senast? joakim typ
vem sms:a du till senast?  sanna men kvinna vägrar svara. FUCK YOU MOTHERFUCKER:@

lyssnar du på musik just nu? if u run
vilket är ditt favoritband/artist? just nu, nicki minaj & kanye.
vad gillar du för musik? allt

använder du mascara? ja
använder du wax? nej
använder du ögonskugga? ibland
använder du kajal? nej 
använder du hårspray? nej xD. ja. 
använder du volymspray? nej
andänder du mousse? nej
använder du skinspray? skins<3
använder du parfym? ja 
använder du läppglans/läppstift? ja
använder du brunkräm? varje dag
använder du rouge? ah, 3 röda sträck på kinderna va händer 
uppsatt hår eller hängande? kanin
plattar/lockar du håret varje dag? nej
målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? ja varje dag.nej.

är du kär just nu? nej
har du kysst någon idag? nej
har du ett förhållande? nej 
är du romantisk? verkligen inte
vad hette din första flickvän/pojkvän? mattias
hur länge höll det? vet inte, gick på dagis
vill du vara singel eller ha ett förhållande? skulle vara mys att ha nån. fast har ju sanna, vi två är så jävla forever alone så det finns inte.
har du varit tillsammans med två samtidigt? hörru, fler, var PIMP när jag var liten.
vem sov du senast bredvid? min katt
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18 och 23 typ
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? men euw nej
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? om jag är typ 50 år, ha barn och hela fadirittan så kaske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0