en av 568990

VAD:
Vad heter du? rövhål
Vad har du för typ av boende? radhus
Vad finns i ditt rum? en värld
Vad har du på dig? djurens rätt tröja
Vad heter ditt hemland? underlandet
Vad tycker du om kungen? söt

HAR:
Har du hår på andra ställen än huvudet? naglarna
Har det nånsin funnits någon speciell i ditt liv? ja
Har du matrester bakom tänderna nu? lätt
Har du egen platt-tv? min, liams, vår, whatfuckevör
Har din mamma en egen bil? nej
Har ni chips på hemma? nej

HUR:
Hur har du det? just nu sämst
Hur kan solen sitta fast på himelen? nån limmade dit den
Hur kan månen göra det? same here
Hur skapades vi? genom glittrande unicorns
Hur kan det va så att du inte är kunglig? jag är kunglig, idiot.
Hur gör djur? nej

VEM:
Vem har du som idol? många
Vem är den som är mest speciell i ditt liv? håkan:) nej har många.
Vem bor på frihets gudinnan i New York? inte din mamma
Vem har du gömd under sängen? nu blev jag rädd jävla fittnylle.
Vem kysste du senast? ditt liv
Vem satte du senast på? satte mig på soffan:) HAHha...

TYCKER DU:
Tycker du om bananer? awesome
Tycker du att kungen är tjock? man ser mätt ut 
Tycker du att Carola har religion hysteri? nej:SP?
Tycker du att världen är fin? asa.
Tycker du att det finns för lite krig i vår värld? men ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0