Aug. 10, 2010


Lyssnar på så jävla bra musik. Mår jätteilla för jag nyss käkade majs. För er som undrar ska jag snart möta sanna, vi vet inte vad vi ska göra men det kommer säkert sluta med att vi drar till Sportbaren. Vet inte ens varför jag hänger där typ varje jävla dag. Bor inte ens i Kungsängen, men det är najs. Sportbaren behöver lita gangstörblood. Vill också meddela att jag är lite gladare än för 2 timmar sedan. Vill tacka Ingmar(joakim) för att han gjorde mig lite glad också, vet inte rikrigt hur människan gjorde mig glad, men det var väl när han skrev ett jag hatar dig sms, hahahahha, så jävla kul. jag älskar alla alla hatar mig. xoxo gossil görl.

David Karsten Daniels – That Knot Unties?
Arbouretum – Jonas Got a Tooth
Elliott Smith – Needle In The Hay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0