Stop being afraid of what could go wrong and think of what could go right.


Just idag är ångesten och flåsar mig i nacken lite sisådär varanan sekund. Känner mig äckligt jävla vidrigt ful och vill inte gå utanför dörren. Saknar mig glasögon för när jag hade på mig dom kändes det som att man inte såg mig, och det skall jag säga dig, var jävligt skönt. Mår illa och gråten är i halsen HEJ JAG HATAR DET HÄR. Jag hatar att vara tjej. Lyssnar på Bon Iver och tycker extremt synd om mig själv. Jag vill ha cola, 098 p c och sitta med en trevlig person och dö, klaga och gråta, det sista kan man strunta i. Det här vädret är så jävla peppande också. MAN VILL JU BARA SKRATTA HAHAHHADFIUAHSOIUGFHASDG. Fuck off allihopa.

Bon Iver – Skinny Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0