Sho


The såkallade tvättmaskinen är trasig så har stått och handtvättat som en jude ett tag. Nu mår jag skitilla och längtar tills imorn för att det är fredag och jag ska få se vilka 1:or som börjar i skolan. Känns ganska skoj att skolan har börjar, men det är som är mindre skoj är att jag har skitjobbigt schema. Börja nästan varje dag 8 och slutar halv 5, har 3 timmars hål på måndagar osv. SÅ JÄVLA NAJS! Nu kom jag på att jag egentligen måste städa mitt rum, men jag orkar inte börja mig ner hela tiden så jag sitter kvar i min säng och är fet. På min fethet lägger jag upp en jättegammal bild på mig som jag ändrade, för jag ville se ut sådär, piercingmässigt. Sho.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0