Min födelsedag.


Jag fyller år på den sämsta dagen. Dagen som aldrig bli bra och som alltid misslyckats på något vis. Hej jag heter Mikaela och fyller år på nyårsafton, askul. Jag hatar den dagen, allt ska vara så prefkt, speciellt, men ska ha skitkul, va med alla vänner och yada yada. Men tja jo tjena, vara med alla vänner, lycka till. Efter min 20 års dag orkar jag fan inte fira min födelsedag längre. Man känner sig så lyckad att på varje 12 slag nu 3 år i rad har jag gråtit, varit försörd och bara bajs. Detta nyår ska jag fan skit i vad jag gör, bara jag är med de jag gillar och har det trevligt blir jag glad, eller ge mig en fet jävla fett fest så blir jag glad. Kom o tänka på det här när jag nyss såg ett avsnitt i how i met your mother, det var nyår och ted sa nått om att a sho alla kvällar kan inte bli lyckade, sen fick han en kyss av robin. Då började jag gråta. Inte för kyssen utan för heöa skiten, NYÅR. Och kanske fr tha kiss. Men iaf. Jag gillar verkligen inte nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0