En massa skit1


Sitter här och är emo. Dricker pepsi istället för att vara ute. Lyssnar på kentcovers och dör. Lyssnar på Alice Springs och avlider för att låten är så bra. Den är så bra så att jag inte kan förklara hur bra den är. Kan heller inte förklara hur mycket jag dör för kents låttexter.
"allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans
Och allt är som förut.
du minns den du var med förakt, lite hat
Och man blir lik sin mor eller far
Du har förändrat ditt sätt, suddat ut varje spår
Men i själen din ja långt, långt in ekar tonåringens vrål"

Brb ska bara svimma lite. Typ sånt mode är det. Älskar verkligen att jag får kentryck vare natt typ. När jag får kentryck älskar jag kent mer än allt annat. Vill tatuera KENT i pannan. Hej ja jag kanske är emo. Poppare. BÖG whatävör. Men fyfan va kent är bra. Alla hatar kent. Men alla kan fan inte hata deras lyrics. De är så fina att man ruttnar typ. Det här inlägget kommer typ, jessica suneson mobba mig för nångong i tiden. Kalla mig emo osv.
Men vet ni vad. EMOPOPPARE FTW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0