En jävla massa skit.


Jag blir jättetrött på mig själv ibland. Jag suger så jävla hårt i skolan. Jag suger på att sova och jag suger på att gå upp. Jag är också ganska bra på att vara dryg, men det är en annan sak. Jag älskar att jag fan alltid har varit dålig i skolan. Har en kul sak jag ska göra i grafen om nått party, yada yada, och istället för att jobbba, sitter jag där helt jävla hjärndöd och inte gör nått. Sen får jag panik för att jag är så jävla hjärndöd så jag går därifrån.  Det är så kul. Hej jag älskar skolan. En till sak jag bli jättetrött på är att jag bor i Hässelby. Ingen bor fan i Hässelby. Jag bor 78 mil från alla och kan aldrig dra ut vid sent på kvällen för att möta nån fort. Nejnej, jag ska sitta i mitt rum och dö. Ha ångest och dö. Får ännu mer ångest för att jag tänker som en jävla idiot och vilja avlida ännu mer. Livet i orten är hårt. Tycker synd om mig själv. Just nu sitter jag och dricker cola, lyssnar på Mumford & Sons och ska försöka vara uppe hela natten för att vända tillbaks dygnet. Lycka till! Tack Mikaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0