Har kul.


RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Vettefan.
Någon/något som du längtar efter: Sommarlovet. Ett jobb. Pengar. Göteorg. Love.
Någon som du hatar: Just nu htar jag ingen.
Vem kramade du senast: Emmy elr johanna.
Vem ringde dej senast: Mamma
Vem ringde du senast: Pappa
Har du ätit något idag: Yes
Har du gråtit idag: Nästan
Har du skrattat idag?: Ja

JAG:
Är singel: Fuck yeah
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: hela tiden
Sjunger i duschen: vet ej
Morgonperson: nej
Är kär i kärleken: jag tror att jag är mer kär i kärleken, i sig än i dig förlåt, men det sitter mest i skallen
Skrattar åt mina egna skämt: Ingen anna skrattar, så jag skrattar, är asrolig.
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Nja.

HAR DU:
Glasögon/linser: NEI
Piercingar: Septum, labret, smiley. Vill ha tungan osv.
Syskon: Liam och två hundar
Pojk/flickvän: Nej
Jobb: Nej
Rymt hemifrån någon gång: Nej
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Nja
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Mja  
Brutit ett ben någon gång: Nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Haha. Ja. 
Varit på en blind date: Nej
Somnat gråtande: Många gånger

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegeln: Ja
Drömma mardrömmar: Väldigt ofta, och de är så jävla verkliga
Klä dig i svart: Alltid
Hata folk: Ja
Lita på folk: Nej

SENASTE PERSONEN SOM:
sov i din säng: Oj..vettefan, jo, david och linda.
Du delade en dricka med: Linda
Skrek på dig: Mamma och pappa
Du fick sms från: Fanny elr snna.
Du snackade med på msn: Maxieboi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0