hej.


jag har inga hela jenas. jag har en jättefin klänning som är för lång. min jacka är skitsmuttsig. mina dagar består av facebook. vill ha en svart och röd lonsdale jacka. vill bo i göteborg. jag är väldigt glad på allt just nu. jag har sumpat ett jobb. jag älskar 50 talet. jag ska färga håret imorn. jag förstår mig inte på folk. jag är så jävla taggad inför west coast riot. jag vill ha en de palma tröja som kostar för mycket. om jag vore kille skulle jag klä mig så jävla snyggt. har lyssnat på bad religon hela kvällen. jag älskar håkan hellström. jag vill ha sommar. det är vår. imorgon har jag en lektion. jag ska köpa en ring till örat imorn. mike ness är så sexigast just nu. jag har fina vänner. jag har som sagt en jättefin klänning jag måste se mycket kortare. jag har ingen symaskin. psychobilly. bad religon är jättebra. hatar drömmarna jag har innan jag somnar. vill jobba på sivletto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0