No life.


Är du kär? Skulle vara fint
Är du en sportfåne? Nejt.
Är du likgiltig? Ne det hoppas jag inte-
Är du röksugen? Smoke some weed everyday-
Är du rik? Verklige inte
Är du fattig? Ja.
Är du trött? Ja men vill inte sova.
Är du shoppingsugen? Nej.
Är du töntig? Ja.
Är du ressugen? Nej.
Är du skolsugen? Nej.
Är du irriterad? Nej.
Är du festivalsugen? FUCK YEAH att jag är!
Är du alkholsugen? Uhye.
Är du saknad av nån? Det vet jag inte.
Smeknamn? Kärt barn har många smeknamn.
Bästa åldern? än så länge har det varit, 12 och 17 kansk. inte fan vet jag.
Bästa tidningen? Nemi
Hur sminkar du dig? Med min hand:P:P:P:P:P:P??????
Höstens accessoar? inte FAN vet jag. nä skoja. jag vet inte.
När stal du senast något? ;););;))Å));)Å))))
Hur många timmar sov du inatt? 9 typ
Vilken film såg du senast? Den bästa sommaren.
Vilken internetsida besökte du senast? chopperdome
Vad sa du senast till vem? God natt
Vem fick du senast sms från och vad stod det? ey katten hänger du här ofta it;););))?
nej jag vet inte.
Vad gjorde du i förrgår? Var i skolan och hos jessica.
Vad har du gjort idag? Varit i skolan och varit med jessica.
Vad ska du göra idag? SVOA.
Hur många msn-kontaktetr har du? V ET IEJ.
Vilket land besökte du senast? Din mammas.
Hur många snälla känner du? Meh åhhee, inga? idjutt många.
Vad såg du senast på tv? kändis rehab.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? i dont give a fuck
Senaste köp? Cola
Vad har du dåligt samvete för? För att jag kan låta vädligt dryg. Eller ja jag kanske inte har dålight samvete över det. Men i alla fall. Kan låta så sjukt dissig och ointresserad.
Vad har du för skor? Skor jag älskar
Vad har du på dig nu? En såndär flanellskojrta och så va:P:PS::SD:ASDF
Vilken musik har du lyssnat på idag? Mest SD och peackos.
Skulle du säga nej till sex idag? Närå
Är du vegitarian? Ja
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Min hund ok
Vad heter dina kusiner? Har många.
Är du feminist? Ja
Vad drack du senast? Vatten.
Gillar du att laga mat? Inte riktigt mmin grej...
När sjöng du senast? Idag
Håller du det städat? Nej inte så ifta.
Vad gör dig lycklig? Att vara med folk som gör mig lcyklig, musik, cola och annat skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0