- &+


-
Känner jävligt hårt just nu att jag inte orkar med skolan. Jag mår illa. Vill inte sitta i min säng och dö. Jag vill just nu bo i kungsängen. Jag gör mig själv deprimerad. Jag lyssnar på titiyo och vet verkligen inte varför. Jag vill ha en tv på mitt rum. Vill umgås med vänner. Vill bo ensam eller ha ett rum dit man kan bjuda 78 pers utan att störa hitlerserna. Nu lyssnar jag på bo kaspers orkester. Jag har inga pengar och vet inte hur jag ska överleva sommaren. Alla fyller 18 och jag hatar de. Jag vill ha en kompis som bor nära mig, EN. Lampan i mitt rum är äcklig. Det är snart valborg. Jag är dryg. min kattiga gula väska är sönder. Skiter i skolan även fast jag vet att jag verkligen inte kan göra det.

+
Jag är så sjukt taggad på att dra till göteborg, west coast riot. På torsdag fyller jessica 18 och vill jag dra ut på onsdag. Jag har på sista tiden varit ovanligt glad. Älskar robot unicorn attack. Det är snart helg. Ska vi älska ska vi älska till buddy holly. Jag älskar när mina vänner hittar nån som gör en lycklig. Bad religon är grymt bra. Jag ska möblera om mitt rum när jag har orken. Jag skrattar åt mig själv dagligen. Min kattiga gula väska är sönder men jag kommer andvända den i alla fall. Jag blir överglad av att kolla på lowrider cyklar. Jag gillar att åka vrålåk med vrålvän. Jag ska se dropkick murphys. Katt. Mamma berätta om ett får på tv4 som hette kebabsan. Sitter och skrattar åt kebabsan. Känner för att vara uppe hela natten för att jag inte orkar sova. Jag älskar retrosaker. När jag blir står vill jag bli burlesque dansare. Gillar att vara hemma hos jessica. Fyulla. Älskar candy dollhearts blogg.


Kommentarer
Postat av: EMMY fan

KEBABSAN!? HAHAHAHAHA

2010-04-27 @ 10:47:35
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH JA`! jag dr

2010-04-27 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0