så länge du är med.

Igår var det Håkan sista konsert på ungefär 1 år. Hej jag avlider. Jag missade den sista konserten, i göteborg, med underbara folk. Det är så inte okej. Men nästa år kommer han igen, antligen, och sprider sin kärlek till alla jävlar i sverige. Så nu har man en ny skiva att längta efter, en ny turne, antligen skrivsigneringar och en Håkan-sommar. Och såkan man ju hoppas att man springer på han när man är i göteborg. Det skulle ju vara trevligt(=dör).


 
När det kommer till Håkan Hellström blir jag riktigt töntig. Kan sitta och gråta, sjunga som en skata, skrika och bara dö av hans musik, jag dör lite då och då och här o var. Men. Håkan kommer alltid vara det finaste jag vet, spikat, alltid, 4-evah. Han är lycka rakt igenom. Lycka och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0