Kent.

Sitter och svimmar innombord till Kent låtar. Det är så jävla underbartskitfint alltihopa. Kent, fyfan va bra. Jag blir helt, RDYTUSFJIKSDLFSJORUTO, typ, texterna är så fina. Det finns typ inga ord just nu, DET ÄR SÅ JÄVLA BRA. Jag blir helt gråtfärdig av Mannen I Den Dita Hatten tex. Tyck att jag är emo, att bandet är emo, att man ska skära sig i armarna och sätta sig i ett hörn. Jag är och flrblir ett stort satans fan av kent.

Men jag ser på din ängsliga hållning, din jagade blick att det känns
Att det är långt hem
Snart finns det inga tårar kvar

Och så odlar jag min rädsla
Ja, jag sår ständigt nya frön
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö

vi har så ont om tid
Och jag har svårt att visa känslor
när det inte gäller oss
Och jag har aldrig haft en åsikt
Aldrig burit några kors


När blev jag så ful & trött & gammal
så ensam, feg och svag
Och när man hatar den man blivit
Och man föraktar den man var
Så finns det ingen Gud i världen
Som kan ge dig något svar
Förutom: Vi ska alla en gång dö

Jag har alltid gillat svaghet
Som sex & skryt & knark
Det finns alltid som en utväg
Och jag har aldrig varit stark
I min skalle brann en motsats

Jag har alltid gillat svaghet
Som sex & skryt & knark
Det finns alltid som en utväg
Och jag har aldrig varit stark
I min skalle brann en motsats

Så du tog min hand i vimlet
och sa: Älskling allt är skit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0