Livet i skolan.

Hej jag suger. I skolan. Får fetångest när jag tänker på prov, omprov, uppgifter jag inte ens börjat som måste göras osv. Men om jag pluggar osv så blir allt bra. Men jag kan inte plugga, får panicatack osv. Nu har jag två omprov jag måste göra, sa jag att jag älskar livet just nu? Två samhällprov. Och det är inte ens svårt, MEN JAG KLARAR DET INTE, blir så lack. Bara för att jag inte skriver exakt och riktigt utförligt så får jag ig, men lilla fröken, jag kan inte skriva riktigt utförligt eller vad man ska säga, jag glömmer alltid bort allt jag pluggat och sen får jag bara fram småord och det skriver jag ner. Jag vill sjunka ner nu.

Fan helvtetes skithög. Jag suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0