Less.

Kan någon förstå att jag inte vill bo i stockholm just nu? Jag vill bo i göteborg. Eller varför kan jag inte bara vara rik o åka dit varje helg. Får krupp av att sitta här och dö, eller vara ute är det är skitkallt eller åh nej jag orkar bara inte. Ge mig en lägenhet i göteborg, vart fan som helst, känner inte så värst många i göteborg men det gör verkligen ingenting. Vill sitta i en lägenhet, min lägenhet, i göteborg och ruttna, eller sitta vid ett fönster när det är kallt som satan och bara titta ut. Alltså. Nej. Usch. Får panik för i helvete. Är så jävla less på stockholm.

Mode just nu: Alla kan gå och dö. Eller gömma sig i garderoben tills jag orkar med folk igen. Typ så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0