jag har en kul liv

Klädsel
Vad har du på dig idag:
linne, tröja, pjamasbyxor haha
Vad använder du just nu för skor: Röda converse
Favoritfärg på kläder: Rött, svart!

Senaste person som
Sov i din säng:
jag
Du pratade med: mamma
Du delade en drink med: igår kanske
Du gick på bio med: mor o bror tror jag
Du gick på stan med: Vettfan, sanna kanse
Skällde på dig: mamma kanske

Senaste
Låt du hörde:
libertines-france
Film du såg: shrek tror jag
Mat du åt: makaroner
Kram: emmy
Puss: igår typ.
Fest: ígår bre
Känslan: tillåt mig dö
Ilska: idag, var sur på mamma o pappa
Resa: lidingö
Glädje: igår
Dröm: i veckan, en asäcklig haha
Boken du läste: kkommer inte ihåg vad det hette
Personen du träffade: pappa i köket
Personen du pratade i telefon med: elias/sanna
Personen du fick sms av: tobbe
Gången du åt en 7-eleven korv: äter inte kött
Gången du var utomhus: idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i veckan, eller vettfan haha
Saken du köpte: cola

Om dig

Namn: mikaela
Ålder: 16,(92a)
Smeknamn: mikis, micka, mickan, jesus
Syskon: lillebror
Sysselsättning: bada ankor i bastun med edvin
Bra egenskaper: rulla tummarna tóch dricka mjölk
Dåliga egenskaper: kan dricka cola jättebra
Linje/klass: mp2a(media, 2:an)
Hårfärg: svart
Ögonfärg: grön
Skostorlek: 38-39

Kommentarer
Postat av: emmyyy

HAHAHAHAH ..pappa i köket.

2009-10-17 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0