hej.

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
varför man säljer sig själv så mycket för att få en blogg känd.
folk som inte accepterar hur folk ser ut, orkar inte förklara. hur man inte kan gilla cola.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: en bild på james dean. svampbob film, glas.
Tre saker jag gör just nu: skriver detta. lyssar på töntarna. dricker vatten.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: vara lycklig. skaffa en katt. och ha en lägenhet i gbg.
Tre saker jag kan: klaga &hata allt, sova, och vara pepp.

Tre saker jag inte kan: gifta mig med hassle, bädda sängen just nu, skrika i huset precis nu.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: oj. allt jag lysnar på haha! nämen just nu är det väl töntarna.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: spela gitarr, vara mer snäll mot mig själv, få elvis på fall


Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?
trosor. trosor tröja. eller bananskal.

- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) magen och sidan.
- Hur många kuddar har du i sängen? 3

- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ja oftast. drömde inte inte så skoj dröm sist iaf.
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? nja.

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.
ojski. det jag diggar att ha på mig. växlar lite här o var.
Vad innebär mode för dig? mode är mode. modefolk(HEHE)
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? h&m, alla seccond hand, sivletto, shock.
Shoppar du second hand? fuck yeah.
Vilken är din favoritdesigner? designer vettfan, men märke är de palma.
Vad är din favorit i höst? ojsan. donno. min de palma & harrington jacka. ftw.
Hur mycket shoppar du för i månaden? Olika.
Dyraste plagget respektive billigaste? Dyraste är nog mina jackor haha.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Jafan

Brukar du tröstshoppa?
ja om jag har pengar vilket jag aldrig har.
Högklackat eller lågklackat? inget, ser ut som en transa i klackskor. men om nått, hög.
Vilken är din drömväska? åh. en från sivletto. så jävla fint. en fred perry som min far har och den satans fina ben sherman väskan jag adlrig kmmer ha råd med.

Vilket blir ditt nästa köp?
mycke fan!
Vilka är dina stilikoner? har inge dirket "ikoner", men inspration får man lite här o var.
Favoritplagg just nu? harrington o min coopväska.
Favoritaccessoarer? scarfsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0