Röd.

Har inte hunnit köpa röd, så kollade på youtube om nån låt fanns uppe, och alla låtar frå skivan ligger uppe nu, WOHO känner jag.

Just nu lyssnar jag på Vals för Satan (Din vän pessimisten), det är den låten jag har längtat till kan man säga, för tycker låtnamnet är så bra. Men låten var ej så höjdars bra. Men det funkar. Bästa låtarna enligt mig är Svarta Linjer, Det finns inga ord & Hjärta. En låt som inte är med på skivan är den bästa, 2000, jag älskar den, & HOPPAS att jag får höra den live för då blir jag glader. Men i alla fall: Skivan är bra, inte så party, men jag gillar den.

Det där jättfina:
I din värld av mörker syns dina brister mina fel.
Jag har så svårt att höra, vad är det egentligen du vills säga.
Men kärleken som fanns där en gång har byggt nått vackert som krossar allt.
 Även hundra tusen röster kan ha fel.



(gillar förra skivan mer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0