Come On Elieen.

FAKTA

Smeknamn:
Mikis typ
Födelsedag: 31 december 92
Bor: Hässelby
Arbete: Skolan är mitt arbete

FAVORIT…

Färg:
Röd
Plats: Festival
Drog: Non
Fordon: Bil dåra
Djur: Katt, hund, illrar, koala & sengångare
Affär: Sivletto, H&M osv.
Café: Fikar aldrig
Skor: Dr.Martens & Converse

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja ibland för mycke
Gnälla: Ja. Haha. 
Skrika: Ja
Sova: Ja <3
Försöka vara annorlunda: Haha nej
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: Säger ordet hata ungefär 56 gånger per dag, hatar allt o alla okey?
Lita på folk: Nja, sådär.

NÄR…

Åt du senast:
2 timmar sen typ
Läste du en bok senast: 3 dagar sen
Var du på konsert senast: Håkan Hellström gröna lund<3
Köpte du något senast: Igår
Kysste du någon senast: ...2 veckor sen typ, dunno.
Svor du senast: Nyss
Sjöng du senast: 5 min sen
Klagade du senast: 10 min sen
Är det sommar: 6-7 månader...

VEM…

Saknar du:
jag saknar typ, 2 personer mycke.
Rörde dig sist: Min hund
Kysste dig sist: A boy
Gjorde dig riktigt glad senast: Mina vänner.
Fick du sms från senast: Baby Palm

HAR DU…

För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Nja
Någon annan psykisk sjukdom: Nej tror inte det i alla fall haha
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Septum, labret & smiley
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: OM jag har.
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till Håkan på youtube. Ja jag är patetisk.
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Haha njaa, blir kär varje dag.
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
Kamel
Fördriver du tiden: Kollar på yoube vidjosar, läser bloggar, fixar/klipper håret yadayada.
Mycket pengar har du: Runt 500 typ.
Tjänar du pengar: Går i skolan.
Ofta diskar du: Diskmaskin
Ofta städar du: Storstädar gör jag sällan
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Bror på. Dricker mest mycke cola.

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: Joda
Arrogant: Ne det tycker jag inte..
Osäker: Kan jag verkligen vara
Blyg: Ibland. Säger inte så mcket ibland så kan uppfattas som dryg haha.
Smart: FETT SMART?
Sentimental: Om det är vad jag tror att det är haha, så ibland.
Pratglad: Ja ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0