HEJ:D

.

PERSONLIGT
1 vad heter du? Mikaela Vestman
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Typ, halina...eller något rikigt konstigt namn.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet ej.
4. vilket *stjärntecken* är du? Stenbock.
5. vilken årgång är du? 1992!
6. vart bor du? Stockholm, hässelby villastad.
7. vart skulle du egentligen vilja bo om du fick välja? Göteborg ffs. Eller på söder i stockholm.
8. vilken linje går du på? Media,
9. vilken klass? MP1A
10. vad vill du bli när du blir äldre? Mycket. Fotograf, grafiskdesigner, trummis, gitarrist, hjälpa unga knarkare/kriminella osv, rädda alla djur från äckliga människor. Osv.


UTSEENDE
1. hur lång är du? Typ 160
2. hur mycket väger du? Undviker helst sådant
3. hårfärg och frisyr? Brunt, ganska långt, just nu lite sidokuttat också.
4. ögonfärg? Gröna.
5. mest nöjd med? jaha...aja ja det får väl blir håret dåda, det är ganska långt och bara ligger. Skittråkigt.
6. skostorlek? 38-39
7. har du några piercingar/tatueringar eller andra "kännetecken"? Piercing i läppen o septum


KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? De Palma o harrington.
2. vad använder du just nu för skor? Röda låga converse.
3. favoritfärg på kläder? Svart, röd, blå, vit, gul på grön allt.
4. favoritmaterial på kläder? Inte fan vet jag.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Woho, massa skit! Just nu vill jag ha klorin för att göra min byxor osv fett hårda.
6. favoritaffärer? Beyond retro, top shop, sivletto, hm osv.
7. hur mycket köper du kläder för i månaden? Vet ej, köper fast jag nte har råd.
8. favoritmärke? Typ...inget, de palma!
9. vad har du för byxstorlek? Olika
10. vad har du för tröjstorlek? S typ, fast köper alltid större kläder.


DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet tycker jag, men jagt rivs!
2. vilken färg på tapeterna? Vit.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vit
4. favoritmöbel i rummet och varför? Men sängen kanske.
5. vad vill du ändra där inne? Kirra nya afficher, fixa med möbler osv.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Liten äng, skog.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datorn, dör, dricker cola, skiker/sjunger, byter om.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Mina naller. Den som sover över kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0