Skola, något jag aldrig kommer förstå mig på.

Hej, mitt namn är mikaela. Just nu har jag sån jävla ångest för att det är lov om ca 16-17 dagar och jag kommer ha skitdåliga betyg. Jag hatar att jag är så jävla seg och glömsk så jag glömmer bort vad jag sak göra hela tiden i skolan och vad jag ska ta med mig. Jag skulle ta med en lapp för att jag ej går på jumpan längre, MEN NU ÄR DET BORTA och bara för det kommer jag antaligen få ig. Jag gillar inte alls skolan, precis som typ hälften av alla ungdomar i våran kära land. Man får ju sån jävla panik, seriöst. Jag kommr ha ig i matte, men det har jag vetan sen jag började på gymnasiter så det skiter jag i, men typ engelskan och alla annat skit, jag fattar ingenting av skiten. HEJDÅ JAG DÖR NU.

Det är väl trevligt med skolan. Men vem fan behöver onödig NO skit och konstiga mattetal?
Så jävla idiotiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0