No life generation.

låtar jag inte kan sitta still till:
Håkan Hellström-Tro och tvivel
(+allt annat med männsikan)
All pop, indiepop nästan. Party!

delikata pålägg:
Ost..

älsklingsplagg i garderoben:
Oj, typ allt? Nej, randig tröja, typ scarfsen och jeans. Vettfan.
Mina satans Dr.Martens som är: Fula och så är det lite skinn på dom, = Använder inte dn så ofta pga djur är ikke kläder.

personer jag skulle vilja byta utseende med:
Tjej:
Scarlett Johansson.
Lykke Li.
Anna Ternheim.
Maja Ivarsson.
Marilyn Monroe.
Håkan Hellström.
Matt Pomade.

ställen att dansa på:
Röja satan på festivaler(Festivaler)
Hemmapartyn.
Gatan.
I park.
Man kan dansa överallt!

filmer jag kan se om och om igen:
Ebba och Didrik(Serie)
Lilla Jönssonligan.
Grease.
Bert.
Hitta Nemo.
Osv.

pojkar jag vill gifta dig med:
Vill dock ej gifta mig, men:
Matt Pomade.
Sångaren i Tysta Mari.
Snubben i loikaemi.
Gud, listan kan bli lång. Jag vill gifta mig med alla.
Nej. Shit abo shena. Mikael Persbrandt. Lätt.

saker jag inte kan leva utan:
Musik.
Kärlek.
Lycka.
Coca Cola.
Festivaler.
Party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0