Jag har absolut ingen liv.

En skitrolig lista.

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Mikala Anna Linnéa

Smeknamn: Mikaela, mickan, mikis, gandalf

Vem behöver du mest just nu: Vem o vem, en söt person som kan gör mig på happy humör!

Hur imponerar man på dig? Vettefan, vara sig själv. Kunna bjuda på sig själv....osv. Eller jo, det är fan lyssna på bra musik. Typ Håkan. Då jävlar! Haha nämen jag vet inte.

Brukar du skratta för dig själv? ...det gör jag typ varje dag,

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Är du död?" från linda, riktigt mysigt.

Äger du några converse: Ja

Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller vin isf

Har du haft sex idag: Njet

Hur svarar du i mobilen: Shu, haloj, TJA!

Vem ringde du senast? Linda

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag är död.

Antal timmar sömn inatt: 3 timmar

Sov du ensam: Ja, eller nej, 2 kuddar och två gosedjur som alltid står vid min sida!

Hur känner du dig nu: Tråkig, mår illa, bra, bajs osv.

Vanligaste färg på dina kläder: Ojda...typ svart, röd & vit.

Vad tycker du om fötter: Fötter är det absolut obehagligaste jag vet.

Är du smart: Nja det kan man inte direkt påstå. Men ibland!


Hade du en bra kväll igår: nej.

Favorit dryck på morgonen: Inget

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika, typ 12-halv ett

Är du blyg? Beror på.

Sysslar du med någon idrott: Feta valar ska inte sporta.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart!

Är du nöjd med ditt liv: Ja men ska ju inte klaga

Vad gör du i morgon: Går till skolan trött och sur.

Vad är det värsta du vet? Det är mycket som ä det värsta jag vet in my life.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på. Men jag brukar slösa pengar på skitsaker.

Vad behöver du just nu? En bra person. Glad och postiv!

Vad längtar du till? 3 & 4 april. Sommaren och nästa år.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad använder du för shampoo? Det som finns

Vad är det finaste du fått? Kyssen av håkan! På handen. Det var det finaste! Hhaha.

En speciell dag du minns: Många...om jag säger en dag måste jag rabbla upp alla så jag säger bara: Många.,

Hur gammal är du: 16

Tycker du om någon just nu: Jesus.

Om fem månader: Är det way out west.

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen

Vilken tid gick du upp idag: Halv 8

Har du sovit i din egna säng inatt: Yes.

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Självklart

När grät du senast: Igår

Laddar du ner musik och film från Internet: Lite musik

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Det är en såndär fråga jag har 10000 svar på. Men kanske, spara! Ja, spara och köpa världens finast hus/lägenhet nånstans.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 10-14

Har du piercing: Ja septum. Vill ha 4 till.

Vill du gifta dig: Jag vet inte, nu är jag skeptisk. Jag tycker inte det behövs en ring på fingret för att visa kärlek till varandra osv.

Vill du ha barn: Jag vet inte, klart jag vill ha barn. Men blir så äcklad av tanken av att ha ett barn som äter och har sig, så sjukt!?

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Jag bränner oftast maten och förstör så nej.

Gillar du att dansa: Jora.

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Ganska vig...

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: En citronglass som jag aldrig kommer ihåg vad den heter

Tror du på ett liv efter döden: Ja!

Tycker du om sushi: Nja..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej

Senaste låt du hörde: Thåström-Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0