Dör lite<3

 Det finns kärlek till dig fast mitt hjärta är kallt.

Det är samma spel, det är samma stad, det är nya ansikten, men samma hat, ta min hand och kom så går vi vidare.

För du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel.

Så säg som det är för den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna, förlorar mig och känslorna faller fritt på midnattsgatorna för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda? Men allt det här vänder sig in i mig.

För jag blir aldrig kär i nån  sånt där är slöseri med tid.

Jag kommer sakna allt det här nån gång, Alla hjältar sänker huvet nån gång.

Jag vill bara höra dina hjärtslag och som jag önskar att vårt krig tog slut, jag har lärt av mina misstag och du är lika ensam som jag.

Du frågar mig vad kärlek är  men jag vet inget om det där bara sånt som man kan mäta kan jag förstå .

Och jag är drog med dig i mitt fall och sen gled jag bara undan så förlåt, förlåt för allt , för min förbannade kluvna tunga.

Och jag har letat som besatt efter känslor som är försvunna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0