18.

Om jag vore 18 och rik skulle jag pierca och tatuera mig väldigt mycket.
Just nu vill jag pierca tungen och smiley. Men eftersom min kära mor har fått för sig att jag ite får pierca tungan får jag väl göra det i smyg(JA MAMMA) eller vänta tills jag är 18, vilket är om typ 3 år(kanske inte) eftersom jag är född den 31 dec.

 
1. Jag vill göra en "vanlig" tungpiercing, men jag vill också göra en som på  bilden. Men eftersom jag är som jag är kommrer mina framtänder vara  sönder inom 1 vecka.

2. Smiley pircing ser ju inte direkt ut sådär. Men nästan. Och den röda fläcken/pricken jag har under läppen är då ärret för min piercig, som jag ska ta om imorn.


Kommentarer
Postat av: mor

Du skulle bara våga!!!....

2009-06-05 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0