Humor.

Sommaren 08  var mitt humordebutår, satt många kvällar själv på mitt rum och skrattade för mig själv, dog av skratt rättare sagt, HAHA så jävla bra:

Två tegelstenar var ute och flög. Då flög den ena lite snabbare än den andra.
- Vad fort du flyger.
- Ja.

-Kan jag få en kopp kaffe utan grädde?
-Vi har ingen grädde.
-Kan jag få en kopp kaffe utan mjölk då?

Fem bullar promenerade längs Långholmen. Den ena sa:
"Titta, en flygande ko!"
"Var?"
"Där!"
"Jaha."

Det var en gång två myggor som var ute och flög då störtade den ena för att den andra hade en köttbulle i näsan.

Två älgar satt i en bastu. Då sa den ena älgen:
"Det är varmt här."
"Japp" sa den andra.

Två älgar var ute och flög.
Plötsligt störtar den ena. Varför?
Han fick en bulle i ögat.

Det var en gång två sköldpaddor som var ute och sprang, då sa den ena sköldpaddan till den andra:
"Kör du windows 2000?"
Ja, vadårå ?? Är det mitt fel eller"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0