Inget liv.

ÄRLIGHET:


Ditt äldsta hångel?
Det vet jag ej


Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
1 tror jag

Vad tycker du om kärlek?
Det är skit samtidigt som det är världens underbaraste sak

När kramade du någon sist?
Igår


Saknar du någon speciell person?
Ja



Har du svårt för att bli kär?
Nja, jag vågar mest inte bli kär


När kysste/hånglade du med någon sist?
Heh. Din mor.


Ångrar du det?
Ye...



När fick du senast en komplimang?
Antagligen nångång av min mor, haha.



Har du hånglat med någon av samma kön?
Ja det tror jag iaf, vettefan.



HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös:
Nej



Hånglat med nån ful:
Ja



Hånglat med fler än 50 pers:
Nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
Trror inte det


Gjort något riktigt dumt? 
Ja


Gjort något du verkligen ångrar?
Ja.



Varit nykter på nyårsafton?
Ja


Åkt ambulans?
Nej


Blivit polisanmäld?
Nej



Slagit ner någon?
Nej



Skämts över dina föräldrar?
Tror faktiskt inte det


Skämts över dig själv? 
Ja


Sagt jag älskar dig och menat det?
Ye mafakka



Tar du droger?
Nej, är så emot.


Vilka kläder sover du i?
Varierar



Varit kär?
Ja.


Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
Nej tror inte det


Är du ensam nu?
Ye mafakka


Vill du gifta dig?
Vet inte


Vill du ha barn?
Nej, eller kanske, jag ver verklien inte




SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng?
Oj, det kommer jag inte ihåg



Såg dig gråta?
Grät inte så hårt, men emmy kanske, sanna, vet ej.


Fick dig att gråta?
A misstag



Skällde på dig?
Vet inte


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit?
Nej


Kramat någon?
Ja



Pussat någon?
Nej



Köpt någonting?
Ja



Sjungit?
Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0