Hej.

PERSONLIGT

01. Vad heter du?
Mikaela Vestman
02. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Kim, halina, linnea, och något jätte konstigt namn
03. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig?  Kommer ej ihåg, tror det var hampus eller något.
04. Vilket stjärntecken är du? Stenbock
05. Vilken årgång är du? 1992
06. Vart bor du? Hässelby
07. Bott utomlands? Nej
08. Flyttat antal gånger? 5
09. Vart skulle du vilja bo? Vid mosebacke i stockholm, göteborf, köpenhamn och paris.
10. Vilken skolklass? Mp1a
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jävligt mycket, orkar inte skriva allt här

UTSEENDE

01. Hur lång är du? 160 typ
02. Hur mycket väger du? sånt bågar jag oftast ej kolla...haha.
03. Hårfärg och frisyr? Vettfan, mörk/ljusbrun, lamt
04. Ögonfärg? Gröna
05. Mest nöjd med? Vet ej
06. Minst nöjd med? mycke
07. Skostorlek? 38-39
08. Glasögon? Nej
09. Har du några piercingar/tatueringar? Septum, labret och i öronen

FAVORITER

01. Filmer? Dåliga tånorsfilmer, skräck, komedi, animerat
02. Låtar?
Oj, många, men det är så jag säger det står mig varmt om hjärtat
03. Årstider? höst och sommar
04. Mat/dryck? Älskar, älskar och älskar grekisk mat. Cola.
05. Djur? Alla typ, men vi ha en iller
06. Färg? Röd svart vit
07. Parfym? inegn
09. Ämne i skolan? gillar svenska
10. Sysselsättning? bli retad
KLÄDER

01. Vad använder du just nu för jacka? Min de palmaeller en blå typ harrington liknadne sak
02. Vad använder du just nu för skor?  Min röda converse
03. Favoritfärg på kläder? Rött
04. Favoritmaterial på kläder? vet ej
05. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Så väldigt mycket, men just nu vill jag verkligen ha de palmas nya tjocktröja som är så jävla snygg.
06. Favoritaffärer? Hm, sivletto, alla seccond hand och typ...bengans
07. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på
08. Favoritmärke? Donno, de jag andvänder som är märkeskläder är typ de palma, så det får bli det.
09. Vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? Ganska ltet
2. Vilken färg på tapeterna? vit
3. Vilka färger går rummet i övrigt? inga
4. Vad vill du ändra där inne? Måla en rosa vägg, köpa gamla möbler och göra det skitfint
5. Vad har du där inne av följande: Bara c
a) TV?
b) Video/DVD?
c) Dator?
d) Stereo?
e) Telefon?
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En äng/grässak
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, dör, lyssnar på musik...osv
8. Favoritpryl i rummet? Säng, dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0